• Dit evenement is voorbij.

Derde kerstdag

27 december 2023 vanaf 18:00

€7

Na Sinterklaas komt natuurlijk Kerst. Ook dit jaar wordt er op 3de kerstdag (woensdag 27 december) een gezellige kerst-WESP activiteit georganiseerd. Wat we gaan doen? Gezellig samen gourmetten! Hou een plekje vrij in je agenda en een plekje vrij in je buik! We kijken uit naar de gezelligheid en wartme van samen eten.Omdat we graag willen weten met hoeveel mensen we derde kerstdag gaan vieren, vragen we jou wel je aan te melden. Voor leden kost deze avond €5, voor niet-leden is dit €7. Als je ook bij deze avond wil zijn, laat dit dan uiterlijk 23-12 weten door te mailen naar de Activiteitencommissie of een berichtje te sturen naar de WESP telefoon. Als er allergieën of dieetwensen zijn waar rekening mee moet worden gehouden, vermeld dat er dan bij.

Datum:
27 december 2023