Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Among Us

19 februari vanaf 20:00 tot 23:59

Sluit je weer aan bij je teamgenoten in een multiplayer spel van teamwork en verraad! Speel samen met ons op 19 februari vanaf 20:00 uur Among Us. Terwijl je probeert je ruimteschip bij elkaar te houden en terug te keren naar de beschaving. Maar pas op… er kunnen buitenaardse bedriegers aan boord zijn!

Er zijn bemanningsleden vervangen door buitenaardse bedriegers. Hun doel is om de rest van de bemanning uit te schakelen voordat het schip thuiskomt. De bedriegers zullen het schip saboteren, door ventilatieopeningen te sluipen, te bedriegen en de bemanning te doden. Terwijl iedereen het schip opknapt, kan niemand praten om de anonimiteit te bewaren. Dit doen we door onszelf te muten op Discord. Zodra een lichaam is gevonden, zal de overlevende bemanning zichzelf ontmuten en samen debatteren over wie zij denken wie The Imposters zijn. Het doel van de bedriegers is om te doen alsof ze lid van de bemanning zijn. Als The Imposters niet worden weggestemd, gaat iedereen terug naar het onderhoud van het schip totdat een ander lichaam wordt gevonden. Als The Imposters worden weggestemd, winnen de crewleden!

Enthousiast geworden? Kom dan rond 20:00 op de WESP Discord en speel mee!

Gegevens

Datum: